Általános Szerződési Feltételek
Hatályos: 2024. április.1.
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) a Wrana márka szabóság szerződési feltételeit tartalmazza az alábbiak szerint:
Név: Várnai Mariann e.v.
Székhelye: 1145. Budapest, Bácskai utca 61. 2/3.
Telephelye: 1145. Budapest, Bácskai utca 61. 2/3.
Levélcím: 1145. Budapest, Bácskai utca 61. 2/3.
Adószáma: 49366624-1-42
Bankszámlaszám:11703020-21446830-00000000
E-mail cím: varnai.mariann@wrana.hu
Telefonos elérhetőség: (+36) 30 520 6269
Rendelésfelvétel:
1 óra előzetes konzultáció, a hozzá tartozó terv kidolgozása, az alapanyagterv konstrukció, árajánlat elkészítése majd ezen tervezetek megtekintése, átbeszélése ingyenes! Ugyanazon személynek ugyanazon alkalomra további szett/ek tervezésére órabér számítódik. Az első megbeszélésen a fazon kiválasztása, alapvető fazonjegyek maghatározás a cél, amelyet írásban rögzítek (laza bő fazontól az testhez simulóig). Szabásvonalak tisztázása, hasíték megléte, és olyan részletek rögzítése, amelyek szabás után utólag nem kivitelezhetőek.
A Wrana szabóság megrendelői státuszt minden esetben átfogó árajánlat kiszámításával, 50% foglaló/előleg megfizetésével vesz fel. A foglaló megfizetése nélkül a megrendelés nem érvényes, nem kerül ütemtervbe. Megrendeléskor méretvételre kerül sor, és névre szóló előlegszámlát állítok ki, vagy elismervényt, attól függően egy összegű számlát kér a vevő, vagy jó két részletben is. A fennmaradó összeg megfizetése legkésőbb készáruátadáskor esedékes, melyről számla készül.
Modelltől függően a készítés közben felmerülhet változó összegű plusz költség (pl egyedi díszítés) amely mindig választható és idő közben a tervezővel közösen formálható. Ezen tétel/ek az átadáskor fizetendő maradványösszegben jelennek meg.
Hozott alapanyagok:
A vásárolt textileket feltétlen szükséges a szabás megkezdése előtt előkezelni, amely ez esetben megrendelői teendő. A beavatás az alapanyag színe és típusa miatt differenciálódhat, kérem, egyeztessen Velem! Megegyezés alapján a szabóság vállalhatja az alapanyag beavatását.
A helyszín nem funkcionál raktárként. A bent hagyott, pangó alapanyagokat és ruhaneműket 60 napig őrzöm. Ez alól a hosszú átfutású megrendelések kivételt képeznek! 60 napon belül a szabatlan textilt eredeti állapotában visszaadom, ezen idő leteltével pedig jótékonysági célokra felajánlom.
Átadás előtt:
Én: Várnai Mariann, a ruhák szellemi és tartalmi kreátoraként fenntartom a jogom azok szabad helyi és online bemutatására, melytől kizárólag előzetes és egyértelmű kérés okán tekintek el az átadás előtti időszakban. Utólagos reklamáció nem fogadható el!
Útmutatás és időpont:
Az első próbától szükséges magával hoznia a kész öltözék alá szánt alsóruházatot, majd modelltől függően a 2.-3. próbától a hozzá tervezett cipőt is! Ha ezek nem állnak rendelkezésre, a ruhapróba nem zajlik le, az ütemezés és átadási időpont csúszik. A megbeszélt találkozók időpontjait kérem, tartsa be!
Az első próbán van lehetőség kisebb fazonváltoztatást kérni, mely változtatások köre igen szűk: vállszélesség, eleje kivágás mértéke, ujja bőség, mellény, blézer hossza, zseb legyen, ne legyen. A második próbán véglegesítésre kerülnek a termék bőségei. Mell, derék, csípő, comb, alja bőség, és a ruha szoknya, nadrág, blézer hossza. A modellhez viselendő cipő megléte ekkor létfontosságú. Átvételkor egy végső ellenőrző próbára kerül sor. Ekkor már nincs lehetőség a fazont megváltoztatni, tovább bővíteni-szűkítetni a modellt, ha az a kért méretben készült el, vagy a már bevágott, elkészített zsebet áthelyezni, levenni. Az átvételi próbán elfogadott termékkel a megrendelés teljesítettnek minősül és azonnali fizetési kötelezettséggel jár a vételár fennmaradó részét illetően, melyet készpénzben, vagy átutalással lehet teljesíteni. A készárú csak teljesítés után vihető el a szabóságból.
Amennyiben meghiúsul egy-egy alkalom, az eredetileg meghatározott végső átadás esetleges kitolódása mellett, kérem késlekedés nélkül hívjon engem.
Garancia:
A szabóság az átadás időpontjában is már bizonyítottan fennálló hozzáadott értékére 1 hét önkéntes garanciát vállal (pl. varrásfoszlás). A használat következtében kialakuló problémás területekért felelősséget nem vállal, azokat új megbízás útján helyreállítja. A ruhába nem saját alkotásként szereplő tárgyak/kellékek (pl. előre gyártott: cipzár, kapocs, díszek, kövek stb.) garanciáját az átadásig vállalja és díjmentesen, gyártáshibában cseréli. Ezen részek későbbi meghibásodására nincs ráhatása.
Elállási jog, kivételszabály:
A Magyar jogszabályok értelmében a szalon nem köteles olyan termék visszavételére, amely a fogyasztó személyéhez, esetünkben ízléséhez és méreteihez kötött, illetve amelyet a fogyasztó egyedi utasításai alapján állítanak elő.
Az a körülmény, hogy a fogyasztó ez esetben, a ruhanemű készítését, a saját egyedi méretadatai alapján indított kivitelezéssel, illetve azt magára igazítva kér átadni, a terméket a fogyasztó személyéhez köti. A munka megkezdése után, a megbízót elállási jog nem illeti meg a jogszabályok szerint.
A megbízó, a megrendeléstől a munka kezdete előtt állhat el, és a foglalónak, a felmerült költségekkel csökkentett része adható vissza.
A megbízás abban az esetben, ha a megbízás és az első próba között a megbízó hibájából hat hétnél hosszabb idő telik el: meghiúsul.
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a hatályos minőségi követelményeknek
A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Budapesti Békéltető Testület:
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
2025. október 1.